Jan Erik Røed Skrevet August 4, 2014 Del Skrevet August 4, 2014 Jeg leter ette aner fra Vestfossen og har funnet Niels Thorsen, i en skifteprotokoll fra Eiker 1764. Her er lenken: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20081027660583.jpg Men den er ikke god å lese. Er det noen som kan klare et kort resyme? Så jeg får noen navn til treet? Mange takk! Hilsen Jan Erik Røed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Wathne Skrevet August 4, 2014 Del Skrevet August 4, 2014 Gjenlevende enke Maren Olsdatter og 6 barn,- 5 sønner og 1 datter. Thore Nielsen bor ved Westfossen Ole Nielsen bor på Lille Eeg i .....fjerdingen (jeg fikk ikke til alt der) Søren Nielsen bor ved Westfossen. Disse tre er fullmyndige. Arne Nielsen 24 år, oppgitt å være svak og ikke tilstede, så broren Thore er anordnet Curator. Peder Nielsen 21 år, broren Thore er Curator for ham også. Karen Nielsdatter gift med Ole Andersen, bor på Torud, plass under Fosseholm gård Mvh Linda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Røed Skrevet August 5, 2014 Forfatter Del Skrevet August 5, 2014 Gjenlevende enke Maren Olsdatter og 6 barn,- 5 sønner og 1 datter. Thore Nielsen bor ved Westfossen Ole Nielsen bor på Lille Eeg i .....fjerdingen (jeg fikk ikke til alt der) Søren Nielsen bor ved Westfossen. Disse tre er fullmyndige. Arne Nielsen 24 år, oppgitt å være svak og ikke tilstede, så broren Thore er anordnet Curator. Peder Nielsen 21 år, broren Thore er Curator for ham også. Karen Nielsdatter gift med Ole Andersen, bor på Torud, plass under Fosseholm gård Mvh Linda Tusen takk. Det var flere enn jeg ante. Nå til kirkebøkene! mvh Jan Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå