Egil Russøy Skrevet August 11, 2014 Del Skrevet August 11, 2014 Nokon som har tilgang til gamle årgangar av Eidsvold blad, som kan hjelpe meg med nokre oppslag? Gjeld spesielt nokre konkrete tidsrom rundt 1920 og på 1940-talet. Eg har sjekka med Eidsvoll bibliotek og nb.no, men desse årgangane er ikkje tilgjengelege der, så eg håpar nokon annan har tilgang til dei. mvh Egil Russøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet August 12, 2014 Del Skrevet August 12, 2014 Har du forhørt deg med Nasjonal biblioteket om de kan hjelpe deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Russøy Skrevet August 12, 2014 Forfatter Del Skrevet August 12, 2014 (endret) Takk for tipset Berit. Eg har kun sjekka nb.no. Eg har no sendt spørsmål til dei også, så får vi sjå. Eg tar gjerne mot fleire forslag, eller melding frå personar som har tilgang til dei gamle avisene. mvh Egil Endret August 12, 2014 av Egil Russøy - Førde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet August 13, 2014 Del Skrevet August 13, 2014 Bibsys fortel om følgjande behaldningar: http://ask.bibsys.no/ask/action/show?pid=921944063&kid=biblio Av dette kan det sjå ut som om NTNU Dragvoll har den mest komplette behaldninga av eldre aviser på mikrofilm. Eg tykkjer det er merkeleg at Nasjonalbiblioteket tilsynelatande ikkje har dei same filmane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Russøy Skrevet August 13, 2014 Forfatter Del Skrevet August 13, 2014 Flott Torbjørn. Det ser ut til at det kan vere lovande ved universitetsbiblioteket i Bergen også. Eg får sjekke ut med dei om det stemmer. mvh Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Russøy Skrevet August 13, 2014 Forfatter Del Skrevet August 13, 2014 Eg har fått bekrefta at dei årgangane eg jakta på, finnes på microfilm på universitetsbiblioteket i Bergen, så då ordnar det seg. mvh Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå