Gunn-Heidi Olsen Skrevet August 12, 2014 Del Skrevet August 12, 2014 Hei hei! Kunne noen være behjelpelig med å tyde bosted på Pernille Arnesdatter gift med Amund Hansen Rustad? Står nede som nr. 36! Jeg leser Hofos på Ole Olsen, men lurer på om det skal være Hokaasen på henne?? http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9151&idx_id=9151&uid=ny&idx_side=-169 Takk på forhånd! Med vennlig hilsen Gunn-Heidi Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet August 12, 2014 Del Skrevet August 12, 2014 Har ingen garanti for at det er riktig, men jeg leser begge som Hofaas. Du finner Hokaasen på en fadder i den øverste dåpen, men da skrevet som Ole Svenningsen Hockaasen, eller er det Hackaasen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunn-Heidi Olsen Skrevet August 12, 2014 Forfatter Del Skrevet August 12, 2014 Har ingen garanti for at det er riktig, men jeg leser begge som Hofaas. Du finner Hokaasen på en fadder i den øverste dåpen, men da skrevet som Ole Svenningsen Hockaasen, eller er det Hackaasen? Takk! Ja jeg mistenker at Hofaas...Hofos er det rette, fordi jeg finner bare ei Petronelle med far Arne og bosted Hofos i passe alder i Grue. Det er en Arne på Hokaasen i 1801 også, men finner ikke noen Pernille/Petronelle blandt hans barn i kirkeboken. Mvh Gunn-Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå