Toril Basberg Skrevet August 19, 2014 Del Skrevet August 19, 2014 Tusen takk til alle som har hjulpet meg og gitt meg ideer :D Jeg har lett i mange år etter denne. Så til alle som sliter: Gi ikke opp! http://forum.arkivverket.no/topic/191527-jeg-pr%C3%B8ver-igjen-noen-som-har-en-ide-om-hvor-birger-olaf-kan-ha-blitt-av Jeg lagde en beskjed og sendte på Facebook til alle Michelsen/Mikkelsen i hele Sør-Afrika. Fikk så svar fra en dame som viste seg å være gift med yngste sønn til emigranten. Sønnen var straks 90 år, men fortsatt i live. Stor stas for alle :D Ville så gjerne fortelle at selv om ikke man får direkte hjelp, så får man litt kreative evner av alle svarene man får! Vennlig hilsen Toril Basberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet August 19, 2014 Del Skrevet August 19, 2014 Så moro å lese! Og du har helt rett,man skal aldri gi opp! :) Hilsen Ann-Mary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Gullbekk Skrevet August 20, 2014 Del Skrevet August 20, 2014 Gratulerer! Det var jo strålende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Lise Hovdal Skrevet August 21, 2014 Del Skrevet August 21, 2014 Gratulerer med funnet! Ja man skal aldri gi opp, men jeg har nesten gjort det når det gjelder å finne min mors navnløse halvsøster som skal være født i 1933 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå