Beate og Gunhild Hanssen Skrevet September 8, 2014 Del Skrevet September 8, 2014 Hei! Jeg lurer på om dere har kirkebøker for Kvæfjord etter 1940? Hvis ja, om dere kan sjekke hva som står i vielsen til mine besteforeldre Håkon Tormod Leon Hanssen og Leikny Marie Henriette Larsen? De var gift 31 desember 1943 i Kvæfjord. Fedrenes navn var Hans Christian Petersen og Laurits Larsen. Det jeg er mest intr. i om det står når og hvor de var konfirmert. MVH Beate Hanssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva Kristin Jeppesen Skrevet September 9, 2014 Del Skrevet September 9, 2014 Hei! Vi har kirkebøker for Kvæfjord til 1931. Klokkerbøker har vi lengre fram i tid, og der fant vi vielsen til dine besteforeldre. Det sto ingenting om hvor eller når de var konfirmerte. I klokkerbok for Kvæfjord (1932-1948) fant vi Leikny konfirmert 10.07.1938. Håkon kan vi ikke finne som konfirmant. Vennlig hilsen Eva K. Jeppesen Statsarkivet i Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate og Gunhild Hanssen Skrevet September 9, 2014 Forfatter Del Skrevet September 9, 2014 Tusen takk for rask svar :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå