Cecilie Bugge Skrevet September 12, 2014 Del Skrevet September 12, 2014 Kan noen hjelpe meg med dette yrket? For meg ser det ut som Inedsylt... Beklager, jeg klarte ikke legge ved bildet fra telefonen, men kanskje noen skarpinger klarer det likevel :/ Det er en vanlig tittel i kirkeboken fra Eidskog og det er i alle fall ikke gaardmand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 12, 2014 Del Skrevet September 12, 2014 Kan noen hjelpe meg med dette yrket? For meg ser det ut som Inedsylt... Beklager, jeg klarte ikke legge ved bildet fra telefonen, men kanskje noen skarpinger klarer det likevel :/ Det er en vanlig tittel i kirkeboken fra Eidskog og det er i alle fall ikke gaardmand. - heilt utan bilete: "Inderst"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie Bugge Skrevet September 13, 2014 Forfatter Del Skrevet September 13, 2014 - heilt utan bilete: "Inderst"? Ja, nå har jeg googlet det og "leieboer" som det skal bety virker logisk. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå