Gå til innhold
Arkivverket

Det norske misjonsforbund

Bjarne Rosenstrøm
 Del

Recommended Posts

I forbindelse med et nettsøk på arkivportalen.no kom jeg over arkivet efter Det norske misjonsforbund og mere spesifikt efter Valentin Løvlie:

http://arkivportalen.no/arkivportalen-web/side/arkiv/detaljer;jsessionid=cbcea131b9ad79f4b74d20f797e7.instance2;jsessionidversion=2f61726b6976706f7274616c656e2d776562:0?arkivId=no-a1450-01000000260608

Valentin Løvlie var min farfars fetter og da han ikke hadde barn har han alltid vært et ubeskrevet blad i familien. Det er derfor av interesse å finne ut hva dette arkivet inneholder. Arkivet er som jeg ser klausulert og adgang gis efter nærmere ansøkning. Mitt spørsmål i så henseende er da hvordan går jeg frem for å evn. få tilgang til det dette arkivet inneholder?

M.v.h. Bjarne Rosenstrøm

post-5217-0-25103600-1411412790_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivet etter Det norske misjonsforbund er kun tilgjengelig med tillatelse fra Misjonsforbundet. Du kan kontakte dem på e-post post@misjonsforbundet.no.

Når du har fått tillatelse fra Forbundet sender du søknad med vedlagt tillatelse til Riksarkivet, gjerne på e-post riksarkivet@arkivverket.no.

Vennlig hilsen

Seksjon for brukertjenester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.