Tom Larsen. Skrevet Oktober 14, 2014 Del Skrevet Oktober 14, 2014 Her må det være feil i linken, Gina Susanna Svendsen, når jeg trykker på henne får jeg meldingen 404 not found Tom http://digitalarkivet.arkivverket.no/sok/person_avansert?fra=&til=&fornavn=gina+Susann*&etternavn=&kjonn=&fodselsaar=&fodselsdato=&fodested=&bosted=&jobb=&hendelsesdato=&connection=overid&b1_fornavn=&b1_etternavn=&b1_kjonn=&b1_fodselsaar=&b1_fodselsdato=&b1_fodested=&b1_bosted=&b1_jobb=&b2_fornavn=&b2_etternavn=&b2_kjonn=&b2_fodselsaar=&b2_fodselsdato=&b2_fodested=&b2_bosted=&b2_jobb= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen M. Steen Skrevet Oktober 15, 2014 Del Skrevet Oktober 15, 2014 Det står at hun finnes i databasen Register til fangefotoalbum 1885-1906 for Christiania politikammer, men om jeg går til den databasen og søker etter "gina" for eksempel, så finnes hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Oktober 15, 2014 Del Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg er ikke sikker på hva som har gått galt her, jeg skal undersøke og fikse det hvis det lar seg fikse fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts