Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Johan Wilhelm Storjohann Johanson Barclay, fødd i Hafslo 28.9.1829, skal ifølgje familieopptekningar vera avliden i september 1854 under sigling frå New Orleans, LA til Lisboa i Portugal.

Eg vil tru han må vera nemnd i sjømannsrullane for Bergen og lurer på kva som der står om lagnaden hans?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Sjømannsrullene for Bergen begynner i 1860. Før 1860 bestod systemet av ruller for "Ungt mannskap", Hovedrulle og Ekstrarulle. Disse rullene var i utgangspunkt militære, og ville bare omfatte dem som var rulleført i Bergen. Jeg har sjekket registeret til Hovedrullen 1840-1860. Der er det ikke noen Barclay.

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt om enn skuffande svar!  Eg har søkt gjennom dødsmeldingsprotokollane for Bergen (september-desember 1854) og finn ikkje mannen nemnd der heller, so me kjem vekl ikkje noko nærare sanningi når det gjeld lagnaden hans...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.