Gå til innhold
Arkivverket

Ekteviede, Arna - 1936-1950

Kjell Arne Brudvik
 Del

Recommended Posts

Ekteviede for Arna/Ytre-Arna er tilgjengelig helt opp til 1975, men i perioden 1936-1950 er det tomt. Eksisterer ikke disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de eksisterer, men er å finne i protokoller som er avlevert til Statsarkivet i Bergen ganske nylig. Opplysninger kan finnes fram i disse protokollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget for svar Yngve, da forstår jeg hvorfor dette "hullet" er der. Kanskje du kunne være behjelpelig med å sjekke en opplysning for meg?

Jenny Gudrun Brudvik (f. 1905) skal etter sigende være gift i 1945 med Andreas Iversen (f. 1895). Hadde vært flott å få stadfestet dato, og om det da ble utført i Ytre Arna, som jeg antar da begge er der fra.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk; da var det som jeg hadde en mistanke om - at en av de trolig hadde vært gift før - flott å få bekreftet dato og sted!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.