Tom Larsen. Skrevet Januar 22, 2015 Del Skrevet Januar 22, 2015 Er det noen som kan hjelpe med 2 ord som jeg ikke klarer å lese. Første kolonne, Øie: blaat do ______ ________ Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Januar 23, 2015 Del Skrevet Januar 23, 2015 Hei, Tom. Et forslag: do hvenstre beskadiget Haar lyst Men sjekk andre steder i kilden om denne skriveren virkelig skriver ordet venstre på denne måten med hv-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Brandsar - privat Skrevet Januar 23, 2015 Del Skrevet Januar 23, 2015 Samd med beskadiget, men skulle det vera hvenstre det står, så er det vel minst ein strek/bokstav for mykje før -st-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Larsen. Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Del Skrevet Januar 23, 2015 Hei Atle tusen takk for forslaget, kanskje det står noe tilsvarende i Varetekts-journalen med bedre skrift, jeg får sjekke det neste gang jeg skal til Kongsberg. så langt i fangeprotokollen har jeg ikke sett venstre skrevet på den måten. Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Januar 23, 2015 Del Skrevet Januar 23, 2015 Samd med beskadiget, men skulle det vera hvenstre det står, så er det vel minst ein strek/bokstav for mykje før -st-? Ja, Atle - hvenstre er tvilsom, derav min siste setning. Hei Atle tusen takk for forslaget, kanskje det står noe tilsvarende i Varetekts-journalen med bedre skrift, jeg får sjekke det neste gang jeg skal til Kongsberg. så langt i fangeprotokollen har jeg ikke sett venstre skrevet på den måten. Tom Finner du svaret i varetektsjournalen så legg det gjerne ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Larsen. Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Del Skrevet Januar 23, 2015 Det er greit Espen, men jeg skal ikke til Kongsberg med det første (kanskje mars) Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå