Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

So vidt eg kan sjå er kyrkjebøker for Solvorn sokn i Hafslo frå tidi etter 1886 ikkje enno lagde ut på nettet, berre klokkarbøker, og dei tek slutt i 1908.

Mellom dei utflytte frå Solvorn sokn i perioden 1910 til 1935 skal mellom anna desse søskeni vera innskrivne:

* Karen Olsdotter (Solvorn) eller Karen Olsen, fødd 19.5.1895 - til Christiania?

* Ole Olson (Solvorn) eller Ole Olsen, fødd 23.4.1897 - til Christiania?  (budde der i 1923)

* Olina "Lina" Olsdotter (Solvorn) eller Olina "Lina" Olsen, fødd 14.12.1898 - til Christiania?  (gift der i 1921)

* Sigrid Olsdotter (Solvorn) eller Sigrid Olsen, fødd 2.5.1903 - til Nedre Eiker?  (gift der i 1937 - det vert påstått at ho flytte alt i 1920!)

Er det mogeleg å få sjekka desse utflytte for å få greie på yrkestitel, flytteår og til kva stad flytt?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

• 2 uker senere...

Hjarteleg takk til Yngve for tilsende utflyttelister for Solvorn sokn.  Diverre ser eg ikkje ved første blikk nokon av dei personane eg etterlyser i dette emnet; dei fleste er nok flytte etter 1916, eller dei er ikkje innskrivne i protokollen.  MEN, eg ser fleire andre spennande namn som eg har nytte av, so nok ein gong: Hjarteleg takk!

Endret av Lars E. Øyane

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.