Gå til innhold
Arkivverket

Anne Andersdatter, Hof i Hedmark

Anne Lise Engum
 Del

Recommended Posts

Prøver å finne Anne Andersdatter ved dåpen og konfirmasjonen. Det jeg har av opplysninger er når hun gifter seg:

Kirkebok for Grue, ekteviede 4. april 1836 side 209 og nr. 24. Ungkar Ole Knudsen, Løvberget, født i Lukashaugen 31 1/2 år, brudgommens far:Knud Olsen, Løvberget. Og pige Anne Andersdatter, Løvberget, født i Rotberget i Hof, 33 år, brudens far Anders Eriksen, Blindhanstorpet i Dahlbye sogn i Sverige. Forløvoernes navn: Henrik Jonson, Lukashaugen og Johan Evensen, Huseby. De før 3 sønner som jeg vet om Johannes 1836-, Andreas 1840-1915 og Martin 1847-. Dette er alle opplysninger jeg har om Anne Andersdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Andreas er født 29/3-1840 Lukashougen under Løvhaugen, døpt 20/5-1840 i Sverige. Har disse opplysninger fra Grue kirkebok 1830-47 side 273 innflytttet til Grue i 1841.

Martin født 14/9-1847 og døpt 24/10-1847 Lukashougen under Løvhaugen, Grue ministralbok 1847-1858, s. 9 no. 233

Mvh.

Anne Lise Engum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.