Truls Corneliussen Skrevet Februar 10, 2015 Del Skrevet Februar 10, 2015 Hallo Jeg hadde en far som var i Tysklandsbrigaden i Husum leir ved Danskegrensen I 1949 eller i 1950. Han het Arne Villy Bergfelt Corneliussen f. 25.07 1929 Skulle gjerne ha visst eksakt tidspunkt for deltakelse i Brigaden mvh Truls Corneliussen (sønn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Iversen Skrevet April 2, 2017 Del Skrevet April 2, 2017 Send en forespørsel til Forsvarets Veteranavdeling på veteraner@mil.no - der har i alle fall jeg fått utmerket service! :) Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet April 3, 2017 Del Skrevet April 3, 2017 (endret) Godt tips fra Frode! :-) Min far var også i Tysklandsbrigaden,men jeg vet ikke stort mere enn det.Han døde 54 år gammel.Vi aldri kom på å spørre ham om Tysklandsbrigaden mens han levde. Jeg sende forespørsel til veteraner@mil.no - om min far kl 17.30 i ettermiddag,og fikk svar en time senere. Vedkommende hadde videresendt mailen til en som hadde bedre kjennskap til dette,og nå venter jeg spent på svar fra denne personen. Endret April 4, 2017 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå