Odd Annar Tangen Skrevet Februar 11, 2015 Del Skrevet Februar 11, 2015 Jeg synes at mennesker skal få ha privatliv. Men etter å ha fulgt dette forum siden starten, har jeg sett hvem som er aktiv her. Den mest aktive er Ann-Mary. Nå er det lenge siden jeg har sett henne her. Jeg er litt bekymret. Vet noen hva som skjer. Ønsker ikke og virke hysterisk, men ønsker og håper alt er vel med deg Ann-Mary. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 No veit ikkje eg kva som er "lenge", men ho skreiv iallefall innlegg så seint som 30/1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Del Skrevet Februar 12, 2015 Det er lenge. Gjennomsnitt pr.dag for Ann-Mary er 8, så jeg er bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 Kanskje hun ganske enkelt er på ferie? Eller har en liten genealogisk time out? Send henne en melding privat, det setter hun sikkert pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Del Skrevet Februar 12, 2015 Ja det kan være ferie. Sendte henne en melding for en uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 Hei Odd Annar! Jeg ble tipset på Facebook av Sigbjørn Sandsmark om at jeg var savnet på forumet. Jeg ser nå at jeg også har mottatt en del PM fra folk på forumet. Kan ikke love å svare på disse enda.Det er slitsomt å ligge å skrive. Jeg har en lungesykdom der lungene er ødelagt.Når jeg så pådro meg lungebetennelse,ble det for mye,og jeg har vært sengeliggende en tid.Med riktig medisin,og mye hvile,blir jeg vel bedre etterhvert. Jeg takker så mye for all omtanke,og at du også tok deg bryet med å ringe. Min sønn overbragte hilsen fra deg. Håper å komme tilbake til brukerforumet så fort det lar seg gjøre.Trenger nok å samle mere krefter først. Lev vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Østbye Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 Godt å høre fra deg Ann-Mary. God bedring ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Del Skrevet Februar 12, 2015 God bedring Ann-Mary. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Jøraas Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 Med de beste ønsker til deg for god hvile og god bedring :) Vennlig hilsen Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid K. Natvig Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 God bedring, Ann-Mary. Vi savner deg, men ta den tiden du trenger, for helsa er viktigst! Astrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 Ha riktig god bedring, Ann-Mary! Som du skjønner, er vi mange som tenker på deg og savner deg på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibeke Lund Åhling Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 God bedring, Ann-Mary! Håper at du snart er tilbake! Og jeg syns at det var oppmerksamt og snillt av Odd Annar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 Takk,Vibeke! Odd Annar er en fabelaktig mann,som viser en sånn omtanke for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bodil Brøgger Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 God bedring, og kom snart tilbake. Du har hjulpet mange med din innsats og dine kunnskaper om hvor man kan lete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Fredly Smøla Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 God bedring, Ann-Mary! Mvh. Kjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars E. Øyane Skrevet Februar 12, 2015 Del Skrevet Februar 12, 2015 Eg ønskjer med dette å stilla meg i rekka over dei mange som vonar at det snart går bedre for deg og at du kjem deg på beina att! Me saknar ekspertisen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Nilsson Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 Önskar dig bättring Anne-Mary Saknar dig i forumet Med vänlig hälsning :) Per Nilsson Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Moen Oslo Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 Riktig god bedring :D Håper du er oppe på bena snart , men husk å ta vare på deg selv også, vi krysser fingre :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathe Røed Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 Riktig, riktig god bedring Ann-Mary - vi er mange som savner deg her! Ta vare på deg sjøl!! Varme hilsener fra Kathe T. Røed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Andreas Johansønn Løkken Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 God bedring kjære Ann - Mary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wenche Hillstrand Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 Utrolig flott av Odd Annar å være så oppmerksom å vise sånn omsorg. Stort hjerte. Ønsker deg Ann-Mary en riktig god-bedring å at du snart er på bena igjen. Savner din ekspertise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Karin Haarbye Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 God bedring, Ann-Mary! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein O. Tislevoll Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 (endret) God bedring, Ann Mary! Får håpe at legene finner gode medisiner som hjelper. Endret Februar 13, 2015 av Svein O. Tislevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Hegge Skrevet Februar 13, 2015 Del Skrevet Februar 13, 2015 God bedring! Ta det med ro så håper vi du snart kommer på bena igjen. Med vennlig hilsen! Niels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå