Gå til innhold
Arkivverket

Ann-Mary Engum savnes

Odd Annar Tangen
 Del

Recommended Posts

Personlig synes jeg at noen skal få sendt en skikkelig takk til forumets nr.1. Ja en skikkelig blomst, kronerulling til en konto, jeg er med umiddelbart. Hun har gitt oss mye hjelp gjennom årene. Er noen med?

Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tanke, men jeg tror det er blomsterforbud på de fleste sykehusavdelinger som har lungepasienter.

"Av hensyn til våre astma- og lungepasienter har vi innført blomsterforbud. Grønne planter og tørkede blomster tillates."

Googlet det og fant dette her: http://www.stolav.no/no/Om-oss/Avdelinger/Orkdal-sjukehus/Enheter/Medisinsk-avdeling-ved-Orkdal-sjukehus/B4/95681/

Hun kan jo få en blomst når hun kommer hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere gode og snille mennesker på forumet!

Jeg ligger syk i mitt eget hjem.

Alle god bedring-ønsker jeg har fått fra dere er noe jeg aldri kommer til å glemme.

Utrolig flott gjort av dere alle!

Jeg er veldig heldig som får sånn omtanke!

Tusen takk til alle og enhver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god bedring Ann Mary :rolleyes:  

Håper du kommer deg vel igjennom dette og ønsker deg riktig god bedring. Det varmer å se at du er så høyt savnet og det er fullt fortjent hvert eneste rosende ord du har fått. Du er fantastisk hjelpsom.

Mange gode tanker og *Smil* sendes fra Rigmor, med ønske om alt godt  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ønske deg riktig god bedring, jeg også. Leit å lese her at du er blitt syk, men håper du snart er på beina igjen. Ta vare på deg selv. Du er nok veldig savnet på forumet som den store hjelperen du er, men forumet løper ikke av sted, så det kan vente litt til. Helsen kommer først. :)

Mvh

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil med dette ønske deg god bedring, som alle nevner. Vi savner også din ekspertise , omkring all slektsforskning. Håper du snart er på banen igjen, vi savner deg! Med vennlig hilsen Karl Johnny Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at mennesker skal få ha privatliv.  Men etter å ha fulgt dette forum siden starten, har jeg sett hvem som er aktiv her. Den mest aktive er Ann-Mary. Nå er det lenge siden jeg har sett henne her. 

Jeg er litt bekymret. Vet noen hva som skjer.

Ønsker ikke og virke hysterisk, men ønsker og håper alt er vel med deg Ann-Mary.

Det er gjort Odd Annar, en blomst er en fattig trøst, men bedre en ingen. Takk for at du ordnet dette til Ann-Mary.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i ettermiddag levert en flott blomstergruppe på døra.

På kortet sto det:

"En liten hilsen fra mange av dine venner på brukerforumet.

God bedring!

Odd Annar."

Tusen hjertelig takk for denne fine oppmerksomheten!

Jeg ble veldig,veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider