Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Susann Holaker Eitrem, 1916-1999, etterlysning.

Recommended Posts

Susann Holaker Eitrem, f. 5.07.1916, d. 19.12.1999.

Er noen kjent med om hun var søster Thor Holaker, eller gift med ham?

De var nok gift:

http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=3974954

Mvh

Lene Benedicte

Studentene fra 1921, utgitt 1971:

Thor Holaker, overingeniør, Oslo, f. s.st. 12-5-01, død 12-10-62, sønn av sorenskriver Sigurd Holaker og Oline Synøve Kongsvold. Gift 1940 med Susann Eitrem, dtr. av generalkonsul Einar Eitrem og Anne-Margrethe Holmsen. (Her er nevnt 2 barn).

Norges tekniske høyskole 1929, ass. ved høyskolen, ingeniør Moss glassverk, senre disp. s.st. Magnor, 1952-62 ved S/S Norsk Jernverk, først i Mo i Rana, fra 1959 i Oslo. Medlem av styret i A/S Norsk Koksverk. FN- ekspert Singapore i tre måneder i 1961.

• 1 måned senere...

Susann Holaker Eitrem, f. 5.07.1916, d. 19.12.1999.

Er noen kjent med om hun var søster Thor Holaker, eller gift med ham?

Jeg, Anne Ma(rgrethe), er datter av Susanne Holmsen Eitrem g. Holaker og Thor Holaker. Trenger du mer opplysninger?

Endret av Anne Ma Holaker

Jeg, Anne Ma(rgrethe), er datter av Susanne Holmsen Eitrem g. Holaker og Thor Holaker. Trenger du mer opplysninger?

Takk for tilbakemelding!

Jeg har hjulpet en bekjent med å spore sin slekt, og dermed kom dine foreldre inn i bildet.

Han jeg har hjulpet heter Svein Wedum og har telefonnummer 612 61118, men ikke e-post, og er gjort kjent med din tilbakemelding.

Håper dere får nytte av kontakten.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.