Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

I den søkbare versjonen av "Dødsfall i Bergen 1912-1972" er det nevnt en Henry Meyer Iversen. Han døde den 25.05.1953 i hht denne databasen. Ellers er det sparsomt med opplysninger om ham, men han har et løpenummer, lnr. 315.

Finnes det noen ytterligere informasjon om ham?

I Bodin Bygdebok II, del III, s. 332, er det nevnt en Henry Meyer, f. 16. juli 1901, sønn av Anton Julius Iversen og Anna Karoline Johnsen i Bodø by. Her sies det at Henry skal ha vært bosatt i Bodø by, men jeg finner ikke noen Henry Iversen i Bodø. Kan den Henry Meyer Iversen i Bodø være identisk med ham som er død i Bergen i 1953?

Mvh Geir

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/195427-d%C3%B8dsfall-i-bergen-i-1953/
Del på andre sider

• 2 år senere...

Henry Meyer Iversen var onkel til min avdøde far. Det finnes meg bekjent lite info om Henry Meyer, utover det som er notert i Bodø og Bodin bygdebok II-3.

At han var støperiarbeider og bodde i Bergen var ukjent for meg, også at han døde i 1953.

Om noen vet mer om ham, er jeg takknemlig for info.

Har googlet adr. han bodde på N. Klevesmug, men får ikke oppslag her.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.