Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Jacob Grotjan/Grotjohan ( -1744), tysk kjøpmann i Bergen - borgarskap og skifte?

Recommended Posts

Jacob Grotjan (ogso nemnd Grotjohan) vart gravlagd frå Nykyrkja i Bergen 21.2.1744 (http://www.arkivverk...y&idx_side=-320)

Av kjelder kring 1700 går det fram at Jacob var ein tyskfødd kjøpmann i Bergen, og han må ha vore gift minst tre gongar.

* Er det mogeleg å finna eit skifte etter Jacob Grotjan/Grotjohan?

* Kan henda er Jacob nemnd i Sollieds kartotek på lesesalen ved Statsarkivet i Bergen?

* Eg kan ikkje finna Bergen borgarbok for perioden fram til 1751 - er Jacob nemnd der?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Hjarteleg takk til Yngve for spennande opplysningar!  Skiftet etter Mette Nagel var nytt for meg!

Men eit anna problem:

Eg finn ikkje Jacob Grotjan/Grotjohan som borgar i Bergen, endå han var kjøpmann i byen frå sist på 1600-talet.  Kan han ha løyst borgarskap ein annan stad og likevel utøvt yrket sitt i Bergen?

Eg takkar igjen so mykje for hjelpi!

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.