Andrea Hånes Skrevet April 16, 2015 Del Skrevet April 16, 2015 (endret) Trenger hjelp med å tyde alt som står under personene Ida Marie og Niels Edvart, nr 18, 19, 20 og 21 (disse er vel en familie?) http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2471&idx_id=2471&uid=ny&idx_side=-298 Korreksjon: jeg trenger hjelp med oppholdsstedet :) Endret April 16, 2015 av Andrea Hånes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 16, 2015 Del Skrevet April 16, 2015 Væske, leser jeg. Det er vel samme gård som i FT 1865 kalles Vædske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 25, 2015 Del Skrevet April 25, 2015 Var dette det svaret du ønsket, Andrea? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrea Hånes Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Del Skrevet Mai 4, 2015 Hei, har ikke sett dette. Ja, da fikk jeg informasjonen jeg trengte. Takk for hjelp :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Mai 4, 2015 Del Skrevet Mai 4, 2015 Hei, har ikke sett dette. Ja, da fikk jeg informasjonen jeg trengte. Takk for hjelp :) ' Innstillingene for å abonnere på emner en starter eller deltar i er falt bort. Se lenke under for forskjellige løsninger på oppdateringsproblemene: Problemer med forumet etter oppdateringen? Liste over hvordan de forskjellige problemene kan løses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå