Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Desse søskeni var ved døden busette i dåverande Voss prestegjeld, men hadde opphav i Stamnes i Haus.  Vatsværn skipreide strekte seg, so vidt eg fosrtår, over delar av både Haus og Voss, og på eitt eller anna tidspunkt ser det ut som om dei gardane i Evanger sokn som låg under Vatsværn, vart overførte til Nordhordland tinglag?  Arrester meg om eg tek feil, men uansett:

Eg er på leiting etter to skifte, om dei finst, eventuelt dødsmeldngar:

* John Olson Bolstad, døydde på Bolstad, Evanger 16.8.1859.

* Anna Olsdotter Strømme (Stamnes), døydde visstnok på Lile Saue, Vangen, Voss 4.5.1860.

Ingen av desse er det skifte etter i Voss og Hardanger tinglag.  Registeret for Nordhordland tinglag sluttar i 1857!

Eg er interessert i arveforholdi etter desse søskeni og takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane

Jeg fant dødsmelding etter John Olson Bolstad i Vatsvern tinglag 1859. Han hadde "myndige og umyndige arvinger" og var husmann.

Jeg fant ikke dødsmeldinger fra Vangen tinglag 1860. Et eventuelt skifte ville da ha vært i Hardanger og Voss.

Hjarteleg takk til Yngve for avklarande svar.

Det er i mellomtidi komme fram opplysningar om John frå bygdeboki for Evanger, so det problemet er løyst.

For Anna har det nok ikkje vore halde skifte...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.