Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Hotelleigar Skofabrikant Einar Engebretsen ved Sundøya i Hole (1905-1953) og kona Hildur f. Bøe (1903-1988) skal vinteren 1944/1945 ha teke imot foreldri hennar som då vart evakuerte frå Honningsvåg.  Dei var:

Johan Hartvig Kornelius, kjend som Hartvig (Martinson) Bøe, fødd i Brønnøy 30.9.1859, og
Elise Martine (Andersdotter) Christensen, fødd i Kjelvik 9.9.1873

Hartvig Bøe døydde på Lebesby gamleheim i Byneset, Trondheim 25.7.1950 og var då enkjemann.

Me trur at Elise Bøe døydde på Sundøya i Hole mellom 1944 og 1950, men er det mogeleg å finna ein dato (og stad) for dette dødsfallet?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

(Redigert etter nye opplysningar mottekne i dag)

Endret av Lars E. Øyane

Nye opplysningar som eg har motteke frå slekti etter Hartvig og Elise Moe tyder på at opphaldet deira i Hole hjå dotteri Hildur Engebretsen var relativt kort, og at dei skal vera flytte nordover att.  Elise skal vera avlidi som pasient på Hospitalet i Trondheim, so det vil neppe vera spor å sjå etter nokon av dei i Hole, men for å vera på den sikre sida, ville eg likevel setja stor pris på om de sjekka dødsfallslistene i kyrkjeboki for Hole for den nemnde perioden.

Eg takkar på ny for hjelpi!

Til Lars E. Øyane

Vi har undersøkt dødsfallslistene i klokkerbøker for Hole perioden 1944-1950 og har ikke funnet Elise Martine Christensen her.

Vennlig hilsen

Statsarkivet i Kongsberg

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.