Svein H. Mortensen Skrevet Juni 24, 2015 Del Skrevet Juni 24, 2015 Hei Trenger hjelp at tyde vad som står längst ned på siden ved Anders Andersen No. 46. Efter navnet og videre. Kildeinformasjon: Østfold fylke, Skjeberg, Ministerialbok nr. I 5 (1830-1845), Døde og begravede 1831, side 278.Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7440&idx_id=7440&uid=ny&idx_side=-254 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juni 24, 2015 Del Skrevet Juni 24, 2015 (endret) Anders Andersen, 25 Aar, Skoleholder, Ihlang Østre, Tæring (Jeg er ikke helt sikker på gårdsnavnet, for dette gårdsnavnet finnes ikke her. I det området er det gårder som heter Slang i forskjellige kombinasjoner, så det kan være en av disse.) Endret Juni 24, 2015 av Anne-Lise Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein H. Mortensen Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Del Skrevet Juni 24, 2015 Hei Anne-Lise Takk for ditt svar, Jeg tror at det ska va Vestberg Østre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Juni 24, 2015 Del Skrevet Juni 24, 2015 Jeg leser gårdsnavnet som Lileng østre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein H. Mortensen Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Del Skrevet Juni 24, 2015 Hei Else B. Det stemmer det. Faderns död finns på samma sida og der er det tydligare. Lileng østre. Men stedet de bodde på før het Vestberg østre. Ble litt sammen blandning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå