Daniel A. Askeland Skrevet Juli 29, 2015 Del Skrevet Juli 29, 2015 Mulig et dumt spørsmål, og jeg er ikke sikker på om jeg stiller spørsmålet på rett plass. Men det har seg slik at jeg bare for et par dager siden fremdeles kunne se innlegg og emner jeg hadde skrevet under "mine innlegg" fra 2-3 år tilbake, mens jeg nå bare finner to emner som jeg skrev seinest for to dager siden. Er disse da borte, eller er det en finurlig innstilling som må hukes av? (Har selvfølgelig ikke skrevet ned all informasjonen som ligger i alle av de startede emnene, så hadde vært veldig greit å finne dem igjen). Mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Juli 30, 2015 Del Skrevet Juli 30, 2015 Kva dato står under Mine innlegg - hos deg? Her står det slik Det har blitt publisert 136 bidrag av Aase R Sæther - Gloppen (Gjelder fra 30-July 14) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juli 30, 2015 Del Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Søk på navnet ditt i Avansert søk (tannhjulet til høyre for forumets søkefelt) http://forum.arkivverket.no/index.php?app=core&module=search&search_in=forums og da kommer det opp flere innlegg helt fra 2011. . Mine innlegg viser bare innlegg skrevet de siste 12 månedene. Om du har riktige innstillinger og følger emner og får melding om svar, vil du også finne alle innlegg under Innhold jeg følger, som du ellers finner ved å trykke på navnet ditt øverst til høyre. Se også TIPS-tråden: Tips om ulike funksjoner og redigeringsmuligheter i forumene på Digitalarkivet og Problemer med forumet etter oppdateringen? Liste over hvordan de forskjellige problemene kan løses Endret Juli 30, 2015 av Anne-Lise Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel A. Askeland Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Del Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Nå fant jeg dem, ved å bruke "avansert søk" og gå etter forfatter. Takk for hjelpen! :D Endret Juli 30, 2015 av Daniel A. Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts