Anne M. Thoreløkken Skrevet August 7, 2015 Del Skrevet August 7, 2015 Jeg trengte litt tydehjelp igjen. Det gjelder dødsårsak til Edvin Olsen som jeg har funnet i nedenstående kirkebok: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Klokkerbok nr. 7 (1869-1884), Døde og begravede 1870, side 8. Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7427&idx_id=7427&uid=ny&idx_side=-10Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061011050329.jpg På forhånd takk for hjelpen/Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet August 7, 2015 Del Skrevet August 7, 2015 Jeg tror det skal være "karlesjon". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet August 7, 2015 Forfatter Del Skrevet August 7, 2015 Det vet jeg ikke hva er for noe, men tusen takk! Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet August 7, 2015 Del Skrevet August 7, 2015 Det vet ikke jeg heller, men det var det nærmeste medisinske uttrykket jeg fant. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet August 7, 2015 Forfatter Del Skrevet August 7, 2015 Hei Werner. Da har jeg noe å lure på....så på samme side at det var 1 til som døde av dette, så kanskje ganske vanlig på den tiden..innbiller meg at det kan ha noe med hjerte og kar og gjøre...men har egentlig ikke peiling... Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet August 7, 2015 Del Skrevet August 7, 2015 (endret) Det står Convulsjoner = kramper Endret August 7, 2015 av Anne-Lise Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne M. Thoreløkken Skrevet August 8, 2015 Forfatter Del Skrevet August 8, 2015 Tusen takk, Anne Lise, og for oversettelsen, dere er flinke her i forumet! Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå