Hans Andersen Skrevet August 11, 2015 Forfatter Del Skrevet August 11, 2015 problemet med Wmware er løst. Ny versjon er lastet ned. Office 2013 måtte reinstalleres på nytt, noe gikk galt med den ved installering av win10. Nå kan doc vedlgg åpnes som før og da er onenote ute av problemet også fordi rett skriver er satt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darth006 Skrevet Februar 26, 2018 Del Skrevet Februar 26, 2018 Jeg kjøpte en aktiveringsnøkkel fra nettstedet www.licence-activation.com, og det fungerer perfekt. Jeg anbefaler på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet Februar 26, 2018 Del Skrevet Februar 26, 2018 4 timer siden, Darth006 skrev: Jeg kjøpte en aktiveringsnøkkel fra nettstedet www.licence-activation.com, og det fungerer perfekt. Jeg anbefaler på det sterkeste. kanskje du kan endre visningsnavnet "Darth006" til ditt fulle navn? :-) https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå