thea heradstveit Skrevet August 22, 2015 Del Skrevet August 22, 2015 hei jeg ønsker å få hjelp til å bygge mitt slektstre. Har fått et tips om Lars E øyane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet August 22, 2015 Del Skrevet August 22, 2015 (endret) Har sammenheng med dette temaet: søker to personer. http://forum.arkivverket.no/topic/198058-s%C3%B8ker-to-personer/ Endret August 22, 2015 av Ann-Mary Engum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottar Eliassen Skrevet August 22, 2015 Del Skrevet August 22, 2015 Fint Ann-Mary. Kan dette flyttes til Brukerforum? Passer vel best der. mvh Ottar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Jøraas Skrevet August 23, 2015 Del Skrevet August 23, 2015 Å bygge et slektstre betyr at du må systematisere fakta du har på deg og dine aner. Det første du må gjøre er å laste ned/kjøpe et slektsprogram og installere det på din PC. Jeg anbefaler programmet 'Brothers Keeper'. Du kan laste ned en prøveversjon som en start. Men å kjøpe BK koster deg ikke mer enn maks 400 kr. Programmet har svært god omtale, og jeg er en meget fornøyd kunde :-) Program som My Heritage o.lign. må du styre unna: dette er internettbaserte program som 'gud og hvermann' har tilgang til, og du risikerer at du og din slekt blir knyttet sammen med 'hummer og kanari'. Brothers Keeper er et privat program som du, og ingen andre, har kontrollen på :-) Lykke til! Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet August 23, 2015 Del Skrevet August 23, 2015 Noen råd i et annet tema her: Organisere og systematisere infoStartet av Heidi Sønes Oct 15 2014 00:44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå