Inger-Lise Gjesdal Skrevet September 10, 2015 Del Skrevet September 10, 2015 Kan jeg spørre om det er mulig å få hjelp til å sjekke om det er registrert en fru Olsen i Holbergs gate 22a i Kristiansand i 1915? Mvh. Inger-Lise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Kristiansand Skrevet September 11, 2015 Del Skrevet September 11, 2015 Folketellinga 1. juni 1916 viser at en familie Olsen bodde i Holbergs gate 22 A, første etasje. Det var ekteparet Otto Wilhelm Olsen og hustru Anna Karoline f. "Isaaksen" og deres seks barn. Det står at Anna var født 4. mai 1877 i Flekkefjord og at hun flyttet til Kristiansand i 1878. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger-Lise Gjesdal Skrevet September 11, 2015 Forfatter Del Skrevet September 11, 2015 Det var spennende!!! Det var denne personene jeg håpet det var. Står ikke navna på barna?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Kristiansand Skrevet September 11, 2015 Del Skrevet September 11, 2015 Jo, det står noe om alle i familien, men du spurte bare om fruen. I stedet for at vi skriver av alt, foreslår vi at du bestiller kopi. Kontakt statsarkivet gjennom e-post eller skjema på hjemmesiden og si fra om du ønsker papirkopi eller bildefil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger-Lise Gjesdal Skrevet September 11, 2015 Forfatter Del Skrevet September 11, 2015 Supert - jeg har sendt en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå