Christer Lundquist Skrevet September 14, 2015 Del Skrevet September 14, 2015 Legger opp noen få til, hvis noen har lyst - Else er kanskje først på'n? :) jpg A - 18XX.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Brandsar - privat Skrevet September 14, 2015 Del Skrevet September 14, 2015 Usiigelig Kjært er det mig at benytte min elskede Schleppegrells Tilladelse, i et par Linier at anbefale mig i hans Kjere Søsters Kjærlighed, og bede dem skjænke mig det søsterlige Venskab og Godhed der vil forøge den uendelige Glæde og Lykke Hinden tildeelte mig i Forening med min elskede Ven! Har altid Godhed for deres dem inderlig hengivne Hanne Juel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet September 14, 2015 Del Skrevet September 14, 2015 Dette leser jeg slik Atle gjør, med ett unntak:....Hinden tildeelte mig... osv. - der leser jeg: ...Himlen tildeelte mig...osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Brandsar - privat Skrevet September 14, 2015 Del Skrevet September 14, 2015 Ja! Eg tenkte det var ein rar måte å skrive Hinder (henne) på! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Lundquist Skrevet September 15, 2015 Forfatter Del Skrevet September 15, 2015 Tusen takk for verdifull hjelp, Atle og Else :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå