Lasse Nilsen Skrevet Oktober 17, 2015 Del Skrevet Oktober 17, 2015 Ert dette rett tolket ? Vennlig hilsen Lasse Nilsen 31. Pantobligastion.Jeg undertegnede Gustaf Martimo Gaski erkjender herved atskylde til herrer Jentoft Co. 144 spd 4ort 8s. Eet hundredefir og førti species eet hundrede og fire skilling – som jegforbinder meg at betale Jentoft inden 1ste juli dette aarog skal sig ikke forlade byen inden denne min gjæld erbetald. Hr. Jentoft Co skal til sikkerhet have 1ste pri-oritets panteret i den fiskefangst m.v. jeg i (?) vaarog sommer haaber at gjøre foruden i mine eiende baad ogfiskeredskaper og hvad jeg øvrigt eier.Til vitterlighed Vadsø den 2 april 1853E. Berg Gustaf Martimo GaskiAnders Johansen m.p.p. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva Tomter Skrevet Oktober 21, 2015 Del Skrevet Oktober 21, 2015 Tror ordet før vår skal være anstundende (kommende) ellers tror jeg du har tydet rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Nilsen Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Del Skrevet Oktober 21, 2015 (endret) Tror ordet før vår skal være anstundende (kommende) ellers tror jeg du har tydet rett. Aha, takk :) Klarer du tyde det som er skrevet vertikalt ....30 mart 1854 ? //Lasse Endret Oktober 21, 2015 av Lasse Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Oktober 21, 2015 Del Skrevet Oktober 21, 2015 Aflæst 30 Marts 1854 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Nilsen Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Del Skrevet Oktober 21, 2015 Aflæst 30 Marts 1854 Takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå