Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Knut Audun Karlson Wangensten (1910) og Marit Ingebrigtsdotter Eldristad (1913) skal vera vigde i Fjelberg kring 1940 - eldste barn er født i 1941.

Ingvald Nilsson Steinsbø (1913) og Magda Karlsdotter Wangenstein (1912) skal vera vigde på prestekontoret i Rosendal kring 1943 - eldste barn er født i 1944.

Er det mogeleg å få greie på dei nøyaktige datoane (og stadene) for desse vigslene?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Fjelberg sokn 27. februar 1941. Han var møbelsnikkar i Skånevik, hun sydame på Dovre.

I Kvinnherad sokn er "Dei vigde i den tidi prestane la ned embeti , er ikkje førde her" (juli 1942 - mai 1945). De er neppe gift på prestens kontor, snarere borgerlig vigd, med prestelig velsignelse. Jeg har ikke funnet vielsen i de borgerlige vigselbøkene til sorenskriverne i Hardanger eller Sunnhordland.  

Hjarteleg takk til Yngve for eit kjapt og nyttig svar.

Når det gjeld vigsler frå krigens dagar, veit eg dei stundom kan vera vanskelege å finna.  Eg vil ta ny kontakt med dotter deira for å høyra om ho kan hjelpa...

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050726040232.jpg

Eg fekk ikkje ttil å laga pemanent sidelenke, men det er frå klokkarbok Kvinnherad, Kvinnherad.

Magda og Ingvald Steinsbø var gifte alt i 1940. Kan nemna at eg har møtt dei, og eg arbeidde saman med svigersonen i mange år.

Endret av Marie Skålnes

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.