Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebøker Kampen, Oslo etter 1920-22

Arne Kristoffer Mathisen
 Del

Recommended Posts

Ser at det er lagt ut kirkebøker for Kampen kun frem til 1920 - 1922. Ser også at Arkivportalen har tilsvarende

kirkebøker tilgjengelig i i arkivet. Jeg leter etter et dødsfall/begravelse i februar 1923. Er kirkebøker for Kampen for den perioden tilgjengelig?

I så fall gjelder det Aagot (Ågot) Nielsen (født Hansen). Ut fra de opplysninger jeg har døde hun 3. februar 1923, men dato er ikke bekreftet.

Hun var født 3. mai 1883 i Kristiania, døpt 8. juli i Trefoldighet, og gift med Engelhardt Nielsen. De bodde i Kjølberggata 23 på Kampen/Tøyen.

Med vennlig hilsen

Arne Mathisen

Endret av Arne Kristoffer Mathisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsdatoen er riktig. Du finner bekreftelsen her, høyre side nr. 124:

Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo skifterett, Avd. II, Dødsfallsprotokoll C 11 , 1921-1923, oppb: Statsarkivet i Oslo.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:sk_read/27311/266/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20090515360267.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg skulle naturligvis ha sjekket dødsfallsprotokollen! 

For øvrig. Vet noen om kirkebøker for Kampen etter 1922 er tilgjengelig?

Mvj

Arne M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsarkivet i Oslo har ikke mottatt andre kirkebøker fra Kampen menighet i Oslo, enn disse som fremgår av kataloginformasjon om arkivet Kampen prestekontor Kirkebøker, som vi har publisert i Arkivportalen.

For eventuelle opplysninger fra de kirkebøkene som ikke er avlevert, må man alltid kontakte den aktuelle menigheten.

Vennlig hilsen

Jolanta Akre, Statsarkivet i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.