Hans Andersen Skrevet November 22, 2015 Del Skrevet November 22, 2015 (endret) Her er det noe galt. Leter etter noen jeg vet er i Vågå i 1875 fordi de har barn der da og før og etter men de finnes ikke. Blar opp Oppland og krysser av for Vågå. Der finne bare folk fra Sel/Heidal... Da burde det ikke stått Vågå men Sel der. Endret November 22, 2015 av Hans Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Nygård Skrevet November 22, 2015 Del Skrevet November 22, 2015 Sitat frå dokumentasjonen for 1875-tellinga for Vågå prestegjeld: Transkriberingen omfatter bare Heidalen sokn og Sel sokn, ikke Vågå hovedsokn Lenke: http://digitalarkivet.arkivverket.no/kilde/52089 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Hålåsæter Skrevet November 22, 2015 Del Skrevet November 22, 2015 Den er registrert på PC hos Norddalsarkivet men ikke sendt til DA. Hva gjelder det ? Jeg synes også Vågå er overflødig i ledeteksten. (Det er forøvrig flere kilder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Andersen Skrevet November 22, 2015 Forfatter Del Skrevet November 22, 2015 Folka er funnet på 1875 i Vågå via ancestry som har dem. Men på digitalarkivet burde det stått Heidal og Sel, ikke Vågå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Hålåsæter Skrevet November 25, 2015 Del Skrevet November 25, 2015 Den er registrert på PC hos Norddalsarkivet men ikke sendt til DA. Hva gjelder det ? Jeg synes også Vågå er overflødig i ledeteksten. (Det er forøvrig flere kilder). De har 1875 Vågå hovedsogn på PC i Norddalsarkivet, som skrevet ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå