Rune Thorstensen Skrevet November 24, 2015 Del Skrevet November 24, 2015 Johan Nikolai Fredriksen Fjørstad 1909 - død i Bergen 26.08.1986. Jeg skulle gjerne hatt opplysninger vedr. skifte/dødsmelding etter Johan N. Fjørstad. Hvem er nevnt som etterlatte, navn evt bosted. Evt opplysninger kan sendes pr e-post om ønskelig til : rthors@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Thorstensen Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Del Skrevet Desember 3, 2015 Jeg tillater meg å løfte denne forespørselen fra 24.11.15. Om det skulle være slik at man ikke kan besvare spørsmålet mitt, enten pga personvern eller at dokumentene faktisk ikke befinner seg på Statsarkivet i Bergen, ville jeg gjerne fått en tilbakemelding på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Nedrebø Skrevet Desember 5, 2015 Del Skrevet Desember 5, 2015 Han etterlot seg tre barn: Johan Fjørstad, Gøteborg Marie Raum, Blomsterdalen Marthe Tevik, Bjørndalstræet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Thorstensen Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Del Skrevet Desember 5, 2015 Hjertelig takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Ståle Ødegård Skrevet Februar 7, 2021 Del Skrevet Februar 7, 2021 On 12/5/2015 at 9:29 AM, Yngve Nedrebø said: Han etterlot seg tre barn: Johan Fjørstad, Gøteborg Marie Raum, Blomsterdalen Marthe Tevik, Bjørndalstræet Martha Karoline Tevik, født Fjørstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå