Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Fotografier av Slekten til familien Gjeruldsen

Recommended Posts

Hei ,  hvilke nettkilder,kilder kan jeg gå inn på for å spore opp gamle familiebilder av slekt. 

Fotografene er for lengst borte , de eldste i familien som eventuelt kunne hjelpe er borte.

Jeg har ikke kommet så langt med slektsforskningen enda , men vil gjerne prøve å komme meg videre.

Min Oldefar  var guide for kong Chulalongkorn av Thailand da han var på besøk i Brevik i Telemark hvor han kjørte Kongen rundt med hest og vogn.

Jeg har derfor sendt brev til den norske ambassade i Thailand for hjelp , og brev til den thailandske kongefamilien i håp om bilder av denne hendelsen i Brevik. Da har jeg i alle fall startet med noe.

Mitt andre spørsmål , jeg sitter med noen gamle bilder som kanskje er av familien . virker som de er veldig gamle bilder som er limt på papp fra fotografen.  finnes det et forum som man kan legge slike "ukjente "bilder ut på nett i håp om at noen som driver med for eksempel slektsforskning kan gjenkjenne slike bilder (personer)  ?

Hyggelig om det er noen der ute som har mulighet til å hjelpe til :)

Mvh

Kent Arne Gjeruldsen

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.