HildeA. Skrevet Januar 20, 2016 Del Skrevet Januar 20, 2016 (endret) Leter etter min bestefar som ble satt bort i forbindelse med at han ble foreldreløs (mor død i 1917, far død i 1918), i Flå. Jeg finner bestefar registrert på hjemgården sin da han ble konfirmert i 1918, før hans far gikk bort, men hvor gikk veien videre for han etter farens død? Vet at han og hans lillebror ble satt bort på hver sin gård. Hvor jeg kan lete etter han? Endret Januar 20, 2016 av Gun-Hilde Aamodt Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Kongsberg Skrevet Januar 21, 2016 Del Skrevet Januar 21, 2016 Til Gun-Hilde Aamodt Andersen Det ser ikke ut til at vi har aktuelt arkivmateriale, men det kan være at det kan finnes opplysninger i kommunearkivet til Flå. Flå kommune er eierkommune av IKA Kongsberg (Interkommunalt arkiv for Buskerud, Telemark og Vestfold) og IKAs kontaktinformasjon finner du her: http://www.ikakongsberg.no/kontakt-oss/kontaktinformasjon Vennlig hilsen Statsarkivet i Kongsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeA. Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Del Skrevet Januar 21, 2016 Mange takk for svar :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå