Stein Ole Kjær Skrevet Mars 28, 2016 Del Skrevet Mars 28, 2016 Noen som kan hjelpe meg her? Jeg leser jo dato, dåpsbarn og foreldre. Delvis også faddere. Men det er noen småting jeg ikke finner ut av. Men det som gir meg mest brydderier er å forstå hvorfor navnet Morten Jonsen Viken står under John Gundersens navn. Se 11. http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9173&idx_id=9173&uid=ny&idx_side=-4 Stein-Ole Kjær Beklager denne dobbeltpostingen - men så aldri at den ble lastet opp - fikk Gateway feilmelding. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutSæther Skrevet Mars 28, 2016 Del Skrevet Mars 28, 2016 Men det som gir meg mest brydderier er å forstå hvorfor navnet Morten Jonsen Viken står under John Gundersens navn. Stein Namnet Morten Jonsen er nok stroke over. Synest å skimte små skråstrekar på nokre av bokstavane. Presten har brukt same metoden på namnet Christian i dåpen nedanfor, men der har han gått grundigare til verks med kraftigare markering. Mvh. Knut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå