Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebok for Stod, Fødte og døpte 1739

Anne Hildrum
 Del

Recommended Posts

Jeg går inn her, og det ser ut for meg som om dette er døpte, men jeg stusser over overskriften som ser slik ut:

Nord-Trøndelag fylke, Stod (Forr), Følling, Kvam, Egge i Stod, Ministerialbok nr. 746A01 (1688-1759), Døde og begravede 1688, Fødte og døpte 1739, Side 48Nord-Trøndelag fylke, Stod (Forr), Følling, Kvam, Egge i Stod, Ministerialbok nr. 746A01 (1688-1759), Døde og begravede 1688, Fødte og døpte 1739, Side 48 […]

Brukslenke: https://media.digitalarkivet.no/kb20070927670598

Det virker litt merkelig og få opp døde og begravede 1688 før fødte og døpte her. Burde ikke døde og begravde stått etter fødte og døpte siden første side(Venstre side) er fødte og døpte, og på høyreside (side2) er døde og begravde for 1688 kommet inn. Ganske forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker litt merkelig og få opp døde og begravede 1688 før fødte og døpte her. Burde ikke døde og begravde stått etter fødte og døpte siden første side(Venstre side) er fødte og døpte, og på høyreside (side2) er døde og begravde for 1688 kommet inn. Ganske forvirrende.

Når et bilde er indeksert med to listetyper (her: Døde og begravede og Fødte og døpte), vises listetypene i alfabetisk rekkefølge. Vi kan ikke spesialkode rekkefølgen på listetypene for hvert enkelt bilde som er indeksert med to eller flere listetyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.