Erik Hov Skrevet Mai 5, 2016 Del Skrevet Mai 5, 2016 dette er vel kanskje ikke rette stedet å spørre om dette ,men jeg lurer på hvor man evt burde legge ut emner som gjelder kjøp og salg på arkivverket/digitalarkivet? Jeg har 293 bygdebøker som jeg har tenkt å kvitte meg med...... Håper dere kan hjelpe med svar! mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Ramsøy Skrevet Mai 5, 2016 Del Skrevet Mai 5, 2016 dette er vel kanskje ikke rette stedet å spørre om dette ,men jeg lurer på hvor man evt burde legge ut emner som gjelder kjøp og salg på arkivverket/digitalarkivet? Jeg har 293 bygdebøker som jeg har tenkt å kvitte meg med...... Håper dere kan hjelpe med svar! mvh Erik Jeg er på jakt etter bindene for Horg mvh Asbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hov Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Del Skrevet Mai 5, 2016 Har dessverre ikke for Horg. Det jeg har for Sør Trøndelag er Ålen ,Singsås ,Røros ,Rennebu og Haltdalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Mai 9, 2016 Del Skrevet Mai 9, 2016 Hei, Vi er ikke interessert i kjøp og salg-tråder i forumet. Du kan evt. lage deg en annonse på Finn.no også heller peke til den fra en egen tråd i Brukernes eget forum. Jeg stenger denne tråden slik at det ikke blir en føljetong her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts