Solveig R Håklev Skrevet Mai 11, 2016 Del Skrevet Mai 11, 2016 Hvor finner jeg registeret til borgerlig viede i Oslo ? (Byfogden) Leter og leter men finner det ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Mai 11, 2016 Del Skrevet Mai 11, 2016 Hvor finner jeg registeret til borgerlig viede i Oslo ? (Byfogden) Leter og leter men finner det ikke ? Du tenker antakelig på registrene nederst på denne siden. Slik i Finn kilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Del Skrevet Mai 11, 2016 (endret) Du tenker antakelig på registrene nederst på denne siden. Slik i =VIRE&f[]=03&k[]=03*]Finn kilde . Ja takk,der var de... Jeg går inn på kirkebøkene fra DA sin forside hvor det står scannede kirkebøker Hvor går man inn herifra nå http://www.arkivverket.no/arkivverket/Digitalarkivet Endret Mai 11, 2016 av Solveig R Håklev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tønnessen Skrevet Mai 11, 2016 Del Skrevet Mai 11, 2016 Fordi vi er i en omleggingsfase er det ikke en direkte lenke fra forsiden på Digitalarkivet, men det burde vi hatt. Borgerlige vigsler lå i søkeinngangen for kirkebøker tidligere, men siden det ikke har noe med kirkebøker er de i den nye løsningen flyttet over i søkeinngangen for "Diverse materiale". Grunnen til at de lå blant kirkebøkene tidligere var at den gangen de ble publisert, så hadde vi ikke noe annet sted å legge dem. Det fantes ingen søkeinngang for "Diverse materiale" tidligere. Det har vi fått på plass i den nye løsningen men den er ikke "offisiell" enda. Den nye løsningen har en egen forside. Adressen er https://media.digitalarkivet.no. Her får du tilgang til alle søkeinngangene for skannet materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Del Skrevet Mai 11, 2016 Takk for orienteringen,Espen Da finner jeg nok ut av det efterhvert Ser det ligger mye under "Diverse" håper brukerne sjekker denne inngangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Mai 11, 2016 Del Skrevet Mai 11, 2016 Ser det ligger mye under "Diverse" håper brukerne sjekker denne inngangen Og der kan du velge emneknaggen borgerlige vielser og finne alt som er lagt ut av borgerlige vielser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Del Skrevet Mai 11, 2016 Og der kan du velge emneknaggen =523&text=]borgerlige vielser og finne alt som er lagt ut av borgerlige vielser. Wow ! Da er denne bokmerket. Kjekt å ha borgerlig viede på ett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts