Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Mai 29, 2016 Del Skrevet Mai 29, 2016 For ikkje å legge føringar, seier eg ikkje noko om kva eg sjølv les. Spørsmålet gjeld personen nedanfor "krusedullen" midt i høgre spalte på høgre side. SAB, Gloppen Sokneprestembete, Ministerialbok nr. A 3, 1739-1757, s. 132Brukslenke for sidevisning: https://media.digitalarkivet.no/kb20070228300006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mai 29, 2016 Del Skrevet Mai 29, 2016 vel.. det heng ikkje heilt i hop... men eg les namnet som "Samson Olssen Øvre Lodsberg" og så "pige - gl. 73 aar". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Del Skrevet Mai 29, 2016 (endret) Nøyaktig som eg ser det. Eller kan det står "LodsbergS"? Det finst ingen Samson Olsson Øvre Lotsberg (=Lotsbergskora) på denne tida. Den gamle Samson døydde i 1692, og barnebarnet døydde som spebarn i 1725. Mellomleddet, Ola Samsonson, døydde i 1758, så det kan ikkje vere ombyting av namn heller, noko som ikkje er så heilt sjeldan. Endret Mai 29, 2016 av Aase R Sæther - Gloppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mai 29, 2016 Del Skrevet Mai 29, 2016 Det vert litt spesielt å omtale ein 73-åring som jenta til far sin 53 år etter at faren gjekk bort.... Men... "-berg" er ikkje skrive heilt ut (r-en manglar), og det er noko til slutt som kan vere kolon (som kan vise forkorting). Då kan det tenkjast at det skal lesast som "-berges". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå