Beryl K. Ramvik Skrevet Juni 13, 2016 Del Skrevet Juni 13, 2016 Når jeg lager PDF fra en side i kirkebok, vises det stående i PDF. Hvor er det jeg kan få det liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 13, 2016 Del Skrevet Juni 13, 2016 Når jeg lager PDF fra en side i kirkebok, vises det stående i PDF. Hvor er det jeg kan få det liggende?? Du kan dele oppslaget i to, som beskrevet i veiledninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beryl K. Ramvik Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Del Skrevet Juni 13, 2016 Du kan dele oppslaget i to, som beskrevet i veiledninga. Vil ikke ha det oppdelt i to.. Men en hel og liggende... Lettere å lese det som står enn stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 13, 2016 Del Skrevet Juni 13, 2016 Vil ikke ha det oppdelt i to.. Men en hel og liggende... Lettere å lese det som står enn stående Da må du bruke standardfunksjonen for utskrift i nettleseren din (hurtigtast: Ctrl+P) og se om du får tilpasset bildet til ei side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts