Beryl K. Ramvik Skrevet Juni 13, 2016 Del Skrevet Juni 13, 2016 Når jeg lager PDF fra en side i kirkebok, vises det stående i PDF. Hvor er det jeg kan få det liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 13, 2016 Del Skrevet Juni 13, 2016 På 13.6.2016 den 8.39, Beryl K. Ramvik skrev: Når jeg lager PDF fra en side i kirkebok, vises det stående i PDF. Hvor er det jeg kan få det liggende?? Du kan dele oppslaget i to, som beskrevet i veiledninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beryl K. Ramvik Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Del Skrevet Juni 13, 2016 På 13.6.2016 den 14.45, Kristian Hunskaar (RA) skrev: Du kan dele oppslaget i to, som beskrevet i veiledninga. Vil ikke ha det oppdelt i to.. Men en hel og liggende... Lettere å lese det som står enn stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Juni 13, 2016 Del Skrevet Juni 13, 2016 På 13.6.2016 den 14.48, Beryl K. Ramvik skrev: Vil ikke ha det oppdelt i to.. Men en hel og liggende... Lettere å lese det som står enn stående Da må du bruke standardfunksjonen for utskrift i nettleseren din (hurtigtast: Ctrl+P) og se om du får tilpasset bildet til ei side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts