Gunnar Sigdestad Skrevet Juli 21, 2016 Del Skrevet Juli 21, 2016 Kor mange gonger, eller kor lenge får vi spørsmål om spørjeundersøkinga til Arkivverket?Eg hadde trudd at ein gong var nok, men eg har truleg svart 10 gonger! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seksjon for brukertjenester Skrevet Juli 26, 2016 Del Skrevet Juli 26, 2016 Uff, dette må vi berre beklage! Det skal gå an å huke av for "ikkje vis" nederst i pop-upvindauga. Vi håpar det fungerer. Med venleg helsing Seksjon for brukartenester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Nedrebø Skrevet Juli 27, 2016 Del Skrevet Juli 27, 2016 Det fungerer ikke! Til tider 3 repetisjoner på ett minutt! Svært irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet August 16, 2016 Del Skrevet August 16, 2016 Eg har prøvd det meste, men får framleis opp denne her - kan de ikkje berre slette heile greia før vi blir aggressive og vanskelege å ha med å gjere? Kjem opp når eg går inn på hovudsida og når eg går vidare til forum eller andre ting - nyttar ikkje å krysse av på Husk mitt valg eller noko som helst anna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå