Gå til innhold
Arkivverket

Leif Valentinsen

Rolf Vandeskog
 Del

Recommended Posts

Leif Valentinsen ble født i Balestrand 25. aug. 1896. Han giftet seg 16. april 1927 med Jenny Pauline Karlsen i Nykirken https://media.digitalarkivet.no/kb10081108051017 .

Jeg har funnet en Leif Valentinsen som dør i Bergen 21. aug. 1950, dette i følge døde i Bergen 1912-1972.

Er dette samme Leif Valentinsen.

Mvh. Rolf Vandeskog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døde i St. Markus sokn i Bergen 1921-1961

Lp.nr. Gravlagd Jordfesta År Merknad

825 0 2808 2808 1950 Døde på Laksevåg helseheim. Solheim. Rolle Stilling Førenamn Etternamn Bustad Kjønn Fødestad Fødd dato Død dato

932 Avdød Steinarbeider, ugift Leif Valentinsen Gamleveien 4 B. m Bergen 1915 2809 2108

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=gr13011921stm&gardpostnr=825&personpostnr=932&merk=932#ovre

Så dette er nok ikke din mann.

Endret av Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette paret ble gift i Nykirken, Bergen i likhet med mange fra "landet" som ønsket et "stille" bryllup. Han var hjemmehørende i Høyanger, hun i Oslo. De har aldri vært registrert av folkeregisteret i bergen, og her derfor neppe noen gang meldt flytting hit. Bosatte de seg i Høyanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle tre. Det at de ble viet i Nykirken og at jeg så fant en Leif Valentinsen død i Bergen, det måtte avklares. Jeg har kontroll på de øvrige barna til Rasmus Mathias, begge ekteskap.

Til Ann-Mary, Antonette Beathe er den jeg Kjente som tante Tulli, ikke kjødelig tante.

Mvh Rolf Vandeskog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.