Jarle K. Øvrehus Skrevet Juli 31, 2016 Del Skrevet Juli 31, 2016 Hei Kan noen hjelpe meg å tyde dette gamle brevet, og eventuelt finne en avskrift i ett eller annet digitalt arkiv? Det er et brev jeg fant i en skuff liggende her på garden. Hadde vært interessant å vite mer om det, Mvh Jarle Side 2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Juli 31, 2016 Del Skrevet Juli 31, 2016 Dette er mest sannsynleg framsida på eit skiftebrev etter Ole Samsonsen Øvrehus frå 1798.Dersom du er interessert i heile brevet, kan du få tak i kopi som ein vil finne i panteboka for Strandebarm frå 1798 på Statsarkivet i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle K. Øvrehus Skrevet August 1, 2016 Forfatter Del Skrevet August 1, 2016 Ok, takk for det :) Fant ikke den riktige panteboka tror jeg, så jeg har sendt inn et innlegg på statsarkivet sitt forum og håper på videre hjelp til å finne det, samt mulig transkribering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå