Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Tipptippoldefar min (farfars farfar) Askild Askildsen Haugland frå Uskedalen i Kvinnherad var fødd 1823 og må ha dødd nokon gong etter 1896 då han vart enkemann men eg har ikkje funne spor av noko dødsdatum verken i kyrkjebøkene for Kvinnherad eller i farfaren min si slekthistorie.

Men her ein dag søkte eg på navnet hans i søkefeltet på førstesida på Digitalarkivet og fann att ein Askild Askildsen Haugland døde på Møllendal sindsygeasyl i Bergen den 20 februar 1900. Denne mannen var «Kaarmand enkemand sindsyg» fødd i Kvinherred 1828. http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/gr/person/pg00000000602801

Rett nok stemmer ikkje fødselsår, men eg kan ikkje sjå att det vart fødd nokon Askild Haugland i Kvinnherad 1828.

Om min tipptippoldefar døde på sindsygeasyl kan det vera forklaringen til att ingenting er nevnt i slekthistoria om kor tid ha døde.

For å få sikkert greie på om eg har funne rett person undrar eg om det på Statsarkivet i Bergen, Bergen byarkiv  eller på Riksarkivet kan finnas informasjon om Møllendal asyl og pasientar der. Kor tid vart han inlagt? Kor kom han frå då? Finns det fødselsår i andre dokument?

Takksam for informasjon och tips om kor eg kan gå vidare.

Helsing Astrid

Det står ikkje så mykje meir i originalkjelda, men her er iallefall oppføringa. #8:

Bergen fylke, Årstad i Årstad, Ministerialbok nr. B 1 (1886-1901), Døde og begravede 1900, Side 205

Endret av Torbjørn Igelkjøn

Innleggelse på slike institusjoner medførte kostnader, og det vil derfor være mulig å finne opplysninger i amtstingsforhandlingene og i fylkesmannsarkivet. Det er nok rett mann du har funnet. Presisjonen som gjelder fødselsår var ofte heller svak.

Innleggelse på slike institusjoner medførte kostnader, og det vil derfor være mulig å finne opplysninger i amtstingsforhandlingene og i fylkesmannsarkivet. Det er nok rett mann du har funnet. Presisjonen som gjelder fødselsår var ofte heller svak.

Tusen takk for svar!

Det står ikkje så mykje meir i originalkjelda, men her er iallefall oppføringa. #8:

Bergen fylke, Årstad i Årstad, Ministerialbok nr. B 1 (1886-1901), Døde og begravede 1900, Side 205

Takk for svaret!

Har du kontaktinformasjon til amtstingsforhandlingene og i fylkesmannsarkivet?

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.