Gå til innhold
Arkivverket

Turid Knutsdatter Borgeneiet d. 16.08.1878 (Selvmord ved Hænging)

Ronny Stolen Tollefsen
 Del

Recommended Posts

Hei :)

Trenger hjelp til å tyde dette bilaget som ble sendt av Statsarkivet på Kongsberg.  Det viser seg at min tipp tipp oldemor tok sitt eget liv, og jeg prøver å finne mer informasjon om dette. Bilaget som statsarkivet på Kongsberg har sendt meg, gir visst ingen indikasjoner på at dette har hendt. Men jeg ønsker å få hjelp til å tyde dette, da jeg ikke er så flink til å lese slik skrift.

Flott om noen har tid og lyst til å hjelpe meg!

Lenke til spørsmålet mitt til statsarkivet:

https://forum.arkivverket.no/topic/204278-turid-knutsdatter-borgeneiet-d-16081878/

Bilag.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede eneste og myndige Arvinger efter den i Aaret 1878 afdøde Husmandskone Thuri Knudsdatter Borgeneeiet af Opdal og gjenlevende Mand Kristian Gulliksen erklære herved, at vi Intet har imod, at vor Fader indtræder i nyt Ægteskab uden at der forinden Ægteskabet foretages noget Skifte af hans og bemeldte Kones Fællesbo.

Mvh. Knut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.