Tarald Stein Skrevet September 30, 2016 Del Skrevet September 30, 2016 Jeg vet ikke hva som går av søkemotoren. Her har jeg søkt etter kirkebøker for Domkirken i Bergen, men får treff fra hele landet (riktignok inkl. domkirken, på s.2). Dette er ikke noe unntak, men ser ut til å være regelen. Forrige uke fungerte det ganske bra, så jeg vet ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet September 30, 2016 Del Skrevet September 30, 2016 Jeg ser av tidspunktet for ditt innlegg at du har søkt midt på natta. Du har nok da truffet på det tidspunktet på døgnet hvor søkeindeksene oppdateres og regenereres. Det tar noen minutter hver gang, og da får du rett antall treff, men feil treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarald Stein Skrevet September 30, 2016 Forfatter Del Skrevet September 30, 2016 Aha. Takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari Larsen Skrevet November 15, 2022 Del Skrevet November 15, 2022 (endret) Hvordan slettes dette? Endret November 15, 2022 av Kari Larsen Feilplassert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts