Gå til innhold
Arkivverket

Asta Karolina Larsen f. 1893

Stefan Brunzell
 Del

Recommended Posts

Men i hvert fall den Einar Henry Larsen som er nevnt i siste avisutklipp er vel identisk med han som bodde i Etterstadgata 28 i 1923:

Einar Henry Larsen nevnt i siste avisutklipp er den samme som denne, Aftenposten 27.5.1968 - post-5105-0-98647900-1477923623_thumb.png

Einar Henry Larsen 05.12.1897 - http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01036392176885

Den du henviser til var født i 1884 iflg. FT 1923 og er IKKE identisk med den Einar Henry Larsen som er vist i avisutklipp fra Aftenposten mai 1968.

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#26. Ja, da ble mitt innlegg nr. # 25 mer forvirrende enn oppklarende. :-) Men opplysningene kan kanskje være nyttig for noen. Skal opprette en egen tråd om "min" Larsen-familie når jeg har fått renskrevet wikimanuset ...

DTH 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#26. Ja, da ble mitt innlegg nr. # 25 mer forvirrende enn oppklarende. :-) Men opplysningene kan kanskje være nyttig for noen. Skal opprette en egen tråd om "min" Larsen-familie når jeg har fått renskrevet wikimanuset ...

DTH 

Bør kanskje redigere innlegg # 25 også?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.